Mert nincs új a Nap alatt...

2015. június 25. 16:47 - JamesGrey

Minél több, annál jobb

logo.jpg

 

Keveset olvasol? Mindig csak ugyanattól a szerzőtől? Itt van a 2015-ös év kihívása. Kifejezetten későn bukkantam rá erre a kihívásra, viszont aki legénynek érzi magát a talpán az ne várjon, vágjon bele! A kihívás lényege, hogy olvass el 50 könyvet (ami igazából 52, mivel a trilógia egynek számít) egy megadott lista alapján. Van itt mindenféle a megríkatós szerelmi történettől kezdve a fantasy-ig minden. Csak győzze az ember idővel és energiával.

 

Meg kell, hogy mondjam, ezt egy baromi jó kezdeményezésnek tartom. Az olyan olvasók is mint én, akik kihívást keresnek, szeretnének új dolgokat megismerni, azoknak remek móka lehet. Kiszakadni egy kicsit a olvasói komfort-zónából, kifejezetten felüdítőnek hangzik. Lehetséges, hogy magamtól soha nem olvasnék el egy könyvet egy szerelmi háromszögről. Viszont nekem is fejlődnöm kell, kitudja, még élvezhetem is a dolgot. Valószínűleg nem fogok átpártolni a Danielle Steel könyvekhez, de ha megerőltetem magam, biztosan találnék olyat, ami érdekelne, csak eddig nem érzetem késztetést rá. Mindenesetre a 2015 Reading Challenge egy nagyon jó ötlet, én lehet megpróbálkozok vele, még akkor is, ha nem tudom időben befejezni. Egy új élménnyel és tapasztalatokkal gazdagodhatok, amit nem kellene kihagyni. Biztosan meglep majd, hogy mi fog tetszeni és mi nem...

 

A listát mindenesetre mellékelem, ha valaki kedvet kapna hozzá. Sok sikert és kitartást mindenkinek!

 

bookchallenge.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holdfenyklub.blog.hu/api/trackback/id/tr197572364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antu Ball 2015.06.25. 18:04:48

Kb. egy hónapja került a szemem elé, akkor félretettem. Most belevágok. Egészen véletlenül kezdve az elején: nemsokára elolvasok egy hatszáz oldalas könyvet. Ha később egy újabb terjedelmes könyv kelti fel az érdeklődésemet, átkategorizálom, mert három másik menüpontra is illik:

címe egyszavas; olyan szerzőtől van, akitől még nem olvastam; elkezdtem, de sosem fejeztem be...

Van még három (viszonylag ráillő) kategóriám: emlékirat/életrajz; sokszor vicces (számomra biztosan) :-D egy nap alatt viszont azért meg lenne az ára, hogy elolvassam! :-p

Kodoc 2015.06.27. 14:04:11

@Antu Ball: Jól hangzik! Hajrá! :)
Mert nincs új a Nap alatt...
süti beállítások módosítása